الان بچه ۴ساله از باباش gallexy note II میخواد  بعد ما یه فامیل داشتیم اسم بچش رضا بود
 تا ۱۲سالگی هرکی میگفت سکوت علامت رضاست من فکر میکردم علامت اونه
خندهخندهخندهخندهخنده
 
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﭼﯿﺴﺖ؟  ﭼﯿﺰ ﺧﺎﺻﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﻓﻘﻂ ﮐﺎﺭﺵ ﺍﯾﻨﻪ ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﯼ ﻧﯿﻤﻪ ﺧﺎﺻﻮ ﻣﯿﭙﺮﻭﻧﻪ 
ﺧﻮﺩﺷﻢ ﻭﺍﺳﻤﻮﻥ ﻫﯿﭻ ﻏﻠﻄﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ
 

ﺭﻭﺑﻬﻲ ﺑﻪ ﺯﺍﻍ ﮔﻔﺖ:  ﺑﻴﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ  ﺯﺍﻍ ﮔﻔﺖ : ﭘﻨﻴﺮﻭﻣﻴﺨﻮﺍﻱ؟
 ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮔﻔﺖ :ﻧﻪ
ﺯﺍﻍ ﮔﻔﺖ ﭘﺲ ﭼﻲ؟ 
ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮔﻔﺖ : ﺩﻭﺭﯾﯿﯿﯿﯿﯿﻲ ﮐﻨﻴﻢ ﺍﺯﻫﻢ

 
گاهی ، لایکی ، یادی ، آهی ، نگاهی ، پیامی ، کوفتی ، زهرماری ، لنگه کفشی چیزی بفرستید دلمون گرفت

 
خوبی سرما خوردگی اینه که هر وقت انگشت میکنی تو دماغت دست پر برمیگردی
 
عاشق اون لحظه ام که استادمون حین درس دادن زل میزنه تو چشمای من و من در حالی که هیچی نفهمیدم سرمو به نشونه ی تایید تکون میدم
 
دیشب خواب دیدم دارم میرم تو استخر زنونه، تا درو وا کردم گوشه بالای خوابم نوشت: M3-8 بعد هـم صفحه پیوندها باز شد، یهـو از تو یه مسجد سر درآوردم
 
یکی ﺭﻭ ﺍﮐﺴﭙﺖ ﮐﺮﺩﻡ ﻻﻣﺼـﺐ ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ :  ﺍﺯ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﯼ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ، ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺧﻮﺷﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﺳﭙﺮﯼ ﮐﻨﯿﻢ  ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﻣﻬﻤﺎﻧﺪﺍﺭ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯾﯽ ﭼﯿﺰﯾﻪ
 
نمیدونم جدیدن چه صیغه اییه که تا کتاب رو باز میکنم درس بخونم، مخچه ام به مخ ام میگه: استاد خسته نباشی
 
روى بسته هاى چیپس و پفک و پاستیل باید درشت قید کنن یک نفره :|
 
اگه یکی دستتو گرفت دستت لرزید قلبت لرزید بدنت لرزید واسه عشق عجله نکن شاید بابابرقی باشه.
 
دیشب به قلبم گفتم:  شب‌ها خواب به چشمم نمی‌‌آید،  قلبم گفت:  از بس که بعد از ظهر‌ها می‌خوابی، بیخود ادای عاشق ها رو در نیار
 
ﻣﻲﺧﻮﺍﻡ ﻓﺮﺩﺍ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪﻱ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺻﺮﻓﻦ ﻭﺍﺳﻪ  ﺍﯾﻨﮑﻪ گند بزنم ﺑﻪ ﺭﻭﺣﯿﻪﻱ ﺑﻘﯿﻪ، ﯾﻪ ﺑﺮﮔﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺑﮕﻴﺮﻡ
 

یکی از دردناک ترین اتفاقاتی که تو خرداد ماه میافته  شیرین شدن گوجه سبزه
 
یه بار ما یه دونه هندونه خوردیم در حدی که کم مونده بود پوستش سوراخ شه!  فرداش رفتگر محلمون در زد و گفت اگه دیگه بااین پوست هندونه کاری ندارین من ببرمش
ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﺗﻮﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯾﻪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻃﺮﻑ ﺍﯾﻤﯿﻞ ﻣﯽﺯﻧﯽ  ﺑﻌﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺱﺍﻡﺍﺱ ﺑﻔﺮﺳﺘﯽ ﺍﯾﻤﯿﻠﺘﻮ ﭼﮏ ﮐﻦ  ﺑﻌﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﮕﯽ ﺍﺱﺍﻡﺍﺳﺎﺗﻮ ﭼﮏ ﮐﻦ
 
ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺮﯾﺪﺍﻥ ﻣﻨﺎﻇﺮﻩ ﮐﺮﺩﻧﺪﯼ ﮐﻪ ﺍﭘﻞ ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻮﺩ ﯾﺎ ﮔﻠﮑﺴﯽ  ﮐﻪ ﻧﺎﮔﺎﻩ ﺷﯿﺦ ﺑﺮ ﻓﺮﺍﺯ ﻓﺮﻭ ﺁﻣﺪﻧﺪﯼ ﻭ ﻣﺮﯾﺪﺍﻥ ﺍﺯ ﺗﺮﺱ ﮔﻮﺷﯽ ﻫﺎﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﺸﺘﮏ ﻓﺮﻭ ﺑﺮﺩﻧﺪﯼ  ﺷﯿﺦ ﮔﻔﺖ ﻧﺘﺮﺳﯿﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﻭﺭﯾﺪ   ﻫﻤﻪ ﺧﺸﺘﮏ ﺑﺪﺭﯾﺪﻧﺪﯼ ﻭ ﮔﻮﺷﯽ ﻭ ﺗﺒﻠﺖ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﺨﺘﯽ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻧﺪﯼ!  ﺷﯿﺦ ﺑﺨﻨﺪﯾﺪ ﻭ ﺟﯽ ﺍﻝ ﺍﯾﮑﺲ ﺭﺍ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﻧﺪﯼ ﻭ ﺩﺭ ﺍﻓﻖ ﻣﺤﻮ ﺷﺪﻧﺪﯼ.
 
مدرسه :  ۲+۲=۴  تمرین خونه :  ۴+۲*۸/۲  سوال امتحان:  حمید ۵ سیب دارد ، او هفت دقیقه تا رسیدن قطار فرصت دارد   جرم خورشید را محاسبه کنید !


----------------------

امیدوارم همیشه خندون باشید و از این پست هم خوشتون اومده باشه 
دلتون بهاری باشه 
موفق باشید
یاعلی