گفتم این آغاز پایان ندارد

عشق اگر عشق است آسان ندارد


گفتی از پاییز باید سفر کرد

گرچه گل تاب طوفان ندارد


آن که لیلا شد در چشم مجنون

هم نشینی جز باران ندارد


گفتم این آغاز پایان ندارد

عشق اگر عشق است آسان ندارد

اهورا ایمان 




با صدای علیرضا قربانی 


پ.ن:

- چند روزه مدام این آهنگ توی سرم داره پخش میشه، قط بشو هم نیس 🤦‍♂️ گفتم شاید مثل حرفایی که سر دل میمونه و اینجا مینویسم تا حدی دل آروم میشه، شاید روی آهنگ ذهنی هم اثر بزاره و ذهن آروم بشه

- عنوان مطلب یه شعری از میرزاده عشقیه، شعر کاملش هم خوندن داره ☺️

- شده یه وقتایی از خواب بیدار میشی و یه چیزهایی دور برت میبینی احساس میکنی هنوز توی خوابی، دست به چشمات می‌کشی که برگردی به تنظیمات کارخانه 🤪 و بعد چند لحظه کاملا هوشیار میشی

- شده توی خواب (حتی الامکان یه خوابی که دوست ندارید) هی به خودتون میگید اینا همه اش خوابه، بیدار شو بیدار شو، حالا سخت یا آسون بلاخره بیدار میشید 

- شده بعد از استخر که میای خونه، از بس کلر توی آب بوده همه جا رو مات میبینی تا کم کم دیدت درست میشه

- به حسی تلفیقی از سه پاراگراف بالا دچارم، هرچی دست به چشمام میکشم، به خودم میگم بیدار شو و صبر میکنم شاید چیزی حل بشه، نمیشه. همه چیز ماته، گنگه

- این همه سرم هم شلوغه، یعنی کمتر فکر کنم، این حس حال چی میگی این وسط عجیبه 😅