پدر

شنیدن صدای قلب کسی که دوستش داری  زیباترین موسیقی دنیاست

 شوهر عزیزم دوستت دارم ، روزت مبارک

 

بهترین رفیق و شریک زندگی تو اونیه که

   این حس رو به تو بده که تو میتونی تو هر زمینه ای از زندگی بهترین باشی

  همسر عزیزم من با تو بهترینم . . .

 روزت مبارک

 
پدر


کاش بدونی برکت دعای تو  تکیه گاه آرزوهای منه

 بی تو هر فصل کتاب عمر من  به خزون زندگی رسیدنه

 پدرعزیزم روزت مبارک

 

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش  روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم

 

آن شیر دلاور که زبهر طمع نفس

 در خوان جهان پنجه نیالود، علی بود

  شاهی که وصی بود و ولی بود، علی بود

سلطان سخا و کرم و جود، علی بود

 ولادت حضرت علی(ع) مبارک

پدر

 

هرکس که شود داخل حصن حیدر

 ایمن بود از عذاب روز محشر

 جز مهر علی و آل چیزی نبود

سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

 ولادت حضرت علی(ع) مبارک

 

ای تو کعبه را نگین، یا امیر المؤمنین

 ای تو خلقت را پدر، وی خلائق را امین

 کن نظر از روی لطف، به تمام پدران 

روز سیزده رجب، ای امیر مؤمنان

 ولادت حضرت علی(ع) مبارک

 

اگر بدانی ... 
چه کسی ، کشتی زندگی را 
از میان موج های سهمگین روزگار 
به ساحل آرام رویاهایت رسانده است 
"
پدرت"را می پرستیدی......

 

دست 
همیشه به معنای آغوش نیست 
گاهی ؛ 
فقط امنیت است 
فقط !!!

 

هیچ قهرمان ماراتنی ب اندازه پدرم ب دنبال نان ندویده است...

 

پدر